Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 9 apr 2008 DANNE

Som sagt, ingen träning imorgon torsdag!! :(
    Glöm inte bort att anmäla er till papas tapas (el. dyl) den 25. Ny sista anmälningsdag är tisdagen den 15/4

• 9 apr 2008 Mogge

Japp Maggan! Men kände mig som Sly i Rocky 4.. Man blev nog allt lite starkare.. samt att kondisen öka en aning! Prata precis med Mr Ramos och han sa att det blir omläggninga av underlag i morgon på Pilängen varav träningen är inställd, inget skämt. Passa på och ta ett löp pass samt skicka tiden till Poyet Höglund för registrering i boken så tar vi nya tag på tisdag!

Må gott //#6

• 9 apr 2008 Maggan Å

Mogge, var det jobbigt att pulsa i snön? :)
    Kul initiativ till det där med Papas Tapas! :) Jag passar men kolla med sportchefen?
    "nej se det snöar nej se det snöar det var väl för illa idag....." :(
    Ha en bra dag! Ojsan det är ju redan lunch!

• 9 apr 2008 Hompa

www.hompas.blogspot.com

• 8 apr 2008 Danne

Bra träning idag grabbar. Kul att vara ute på pilängen igen trots att det var mer snö än gräs just idag. Ett + till de 12 tappra som trotsade ovädret.

• 7 apr 2008 Ubbe

Weeeee...för gräs på Pilängen imorrn!!!! :)

• 4 apr 2008 Andy J

Handboll i all ära men i vilket lag spelar Bentner i ?. Kommer han spela för Arsenal eller kommer han spela för Liverpool ?? :) förra matchen så var det ju svårt och se. Han hadde ju en Arsenal tröja men han var målis i Liverpool?? :)

• 3 apr 2008 Herrmann

Till och med väldens mest partiska TV-kommentator Glenn Hysen tyckte att det var straff....men det är lungt. Arsenal brukar ju kunna utklassa Pool på Anfield. Det ska ju fan inte löna sig att spela handbollsförsvar runt eget staffområde!

Go gooners

• 3 apr 2008 Hompa

Helt rättvist resultat, kanske tillomed kunde blivit något mer mål för Pool.

• 3 apr 2008 Andy J

helt klart filmning, dom kan ju börja med att sparka den där sopan Bentner ur laget :) (sälj han till Liverpool)